onsdag, mars 24, 2010

23 år den 23:e!

Yes, då har man blivit 23 år. Det var en rolig födelsedag, fast lite tråkigt att det aldrig blev nåt vattenkastande. Det är en tradition de har här att de dränker födelsedagsgrisen i vatten, men det blev aldrig av.. Men annars var de väldigt goa. De sjöng "Happy birthday" med tre olika versar; "How old are you now" och "We love you so much". Och de ritade till mig :)

Jag och Lisa har reflektions/dagböcker som vi skriver i en hel del. En kväll sa jag: "Jag tycker det är kul när det händer saker" och syftade på kreativa inslag i min skrivbok, varpå en frustrerad Lisa svarar nåt i stil med: "Jag med! Som att få åka till Karen och fika, eller få ett SMS eller att nån ringer!!". Ja, vi är fortfarande svenskar, oavsett vad våran handledare säger..

3 kommentarer:

Magret sa...

Till Karen Blixen eller? Ska ni åka till Mombasa.Hoppas vi kan åka dit om jag kommer på besök......
Mamma

Familjen Wittesjö sa...

Jaså, det blev inget vattenkastande?
Äsch! Jag som hade hoppats på det.
Kul att dagen var lyckad ändå.

Kram!

Mac sa...

Hej! Det var jag som skickade grattismesset om kameler o getter eller nåt sånt via Lisas mobil! Skrev nog aldrig namn...men nu vet du! :) Otur med vattnet... Vi kan ta igen det sen när du kommer hem... :P