torsdag, oktober 12, 2006

Wiiihooo!

Om man inte ställer sitt alarm på att ringa, så ringer den inte när man ska upp. Det fick jag lära mig idag. Sån tur var så var Hanna (min rumskamrat) upp så hon väckte mig. Började dan med Viebäcks goda frukost! Helt underbar! Och dagen till ära så fanns det lök bland påläggen oxå! Mums!
Dagens lektioner har bestått av Trons grunder med "Nallebjörnen". Han är pastor i Pingst i Jkp o ser ut som en stor gosig nallebjörn (enligt Lisa iaf o jag får nog ta o hålla med faktiskt). Vi har även haft idrott då vi spelade lite fotboll och hade lite styrkeövningar. Så nu har man fått fetemuskler! :P
I kväll är det Alterna-afton. Har inte så stor koll på vad som händer men jag tror att det blir muffins och några lekar kanske. Nice, najs!
Och imorn drar vi ner till det underbara landskapet Skaune!! Det är ju Nordic i Malmö och vi är några från klassen som ska dit och hjälpa till med arbetet runtomkring.
Puss o kram!

1 kommentar:

Pei sa...

Malmöööööööööööööööööööööö!!!!