lördag, oktober 21, 2006

Förkyld.

Har blivit rejät förkyld. Inte jättekul, men man får väl vara tacksam att man inte fått lunginfalamation eller körtelfeber som mina klasskompisar haft..

I torsdags hade vi en så härlig kväll! Gud är verkligen god!

I går var vi på ungdomssamling i Jönköping. Sen när vi skulle åka hem så fick jag köra hem! Wiiihooo! Jag är inte så van vi mörkerkörning, men det gick bra trots att det var dimmigt.

Denna helgen har vi övningshelg. Har övat in alla dramer och danser vi har. Fast det har vatt lite smått jobbigt för jag är så förkyldigt trött! Men nu är det bara 5 dagar tills jag får åka hem på höstlov!!!

Åååh, har hittat världens underbart sötaste hundvalp! Den bor här på skolan och jag o Julia ska ut o gå med den varje kväll i november! Gött!

Lisa kom förresten med en väldigt bra idé idag! Bakom vårt hus finns en tennisplan och runt i skogen bakom finns det älgar sägs det. Så hon kom på att vi kunde lägga in massa äpplen på tennisplanen ochsen när älgarna gått in där så stänger vi dörren! :P Då kan vi ju ha dem som våra husdjur!

I torsdags höll jag förresten i morgonsamlingen. Pratade om att man verkligen kan förtrösta på Gud. Om man verkligen sätter honom först i livet så kommer allt att fixa sig till det bästa. Och vi får komma till Honom med alla våra bekymmer! Kändes bra för efteråt fick jag höra att det var bra och en person i klassen sa att det var precis vad hon behövde höra! (Läste Rom. 8:28, 1 Pet. 5:7 och 1 (eller 2?) Thess. 5:18)

Glöm inte det! Att man får komma till Gud med precis ALLT!!

1 kommentar:

Pei sa...

du är för goooo lotta! snart blir du frisk! =)