måndag, oktober 23, 2006

Besök.

Då är det vardag igen. Helgen flöt på bra med massa övning av våra dramer och danser. I gårkväll var vi helt lediga. Så då hade vi myskväll nere i "caféet". Käkade godis och bara pratade. Myspys!

"Brrröllop?!?"
Ja, men man blir retad för sin skånska.. Som någon sa (kommer inte ihåg vem) : "Ibland när du öppnar munnen kan det komma ut så konstiga ljud". Haha!


Hade besök av tre etiopier idag. Nice! Vi ska dit till våren!! Wiihooo!

Hade sovmorgon i morse. Skönt! Fick sova till ca kvart i nio. Zzzzz...

Ikväll har jag suttit framför denna låda i snart två timmar! Suck! Usch! Men men.. måste skriva klart eller iaf börja skriva på mitt arbete som ska lämnas in på torsdag. Sen blir det ju lätt så att man hittar andra saker som är mycket roligare som att sitta på MSN. Sånt är jag väldigt duktig på.. och skjuta på saker.

Annars är det lite allmänt konstig stämning här nu. Tror att lovet vi har framför oss är väldigt lägligt.

Jag känner mig så rastlös nu!! Vill göra något! Kan inte sitta still! Sitter här och åker fram o tillbaka på "rullstolen"/datastolen. Innan så satt Benja på andra sidan och då sattsade vi allt mot varann o krockade nästan :S Lita småläskigt. (paus) Och nu krockade jag nästan med Peppe! Vi har värsta "datastolsmaratonet" här! :P Sketaskojj!

Nä, nu måste jag verkeligen skriva vidare på arbetet..

Du är söt!

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Pei sa...

vem vann vårt maraton? =)snart åker vi hem å så mycket plats vi har denna gång!!

Anonym sa...

Ååå, min söta LottaPotta!! Du är för go´! Kul att läsa lite om vad som händer. Fick adressen av mamma (!) nyss via telefon. Kan du tänka dig? Duktigt av henne tycker jag att hon kunde läsa i adressfältet... En fråga; får jag ha din blogg som länk på Hilding´s "hemsida"? Antar det, men det är väl bäst att fråga...
Lyckost som snart ska till Skaune, jag får vänta till den tionde. Då kommer vi och hämtar upp dig!
I egenskap av storasyster måste jag bara tillrättavisa din svenska lite. Första gången jag läste tänkte jag låt gå, men andra gången störde jag mig på att du skrev "SÅN tur är", ska ju va "SOM tur är". (Förlåt...)
"Skånska" på du! Min erfarenhet är att i början fattar ingen nåt, men sen efter ett tag tycker alla att det är rättså mysigt med skånskan ändå!
Take care! Love You. Du finns i våra böner. Puss & kram