onsdag, oktober 25, 2006

Haaj! (på riktig skånska)

Här är jag! Tog bilden iofs för nån vecka sen, men när jag försökte lägga upp den då så gick det inte... Men här är den!

Har suttit massa timmar framför denna burken idag. Uscha! Men så blir det när man bara skjuter på saker och inte planerar. Skulle ju skriva klart mitt arbete. Men nu är det nästan klart och det känns skönt!

Ikväll hade vi fredsfest! Kom hit massa människor från SFI. Åt massa jättegod mat och hade allsång och alla klasser fick bidra med något. Vi hade en dockteater och en dans. Det var riktigt nice!

Igårkväll tog jag och Julia en tur till Nässjö. Säger bara: "Man vet aldrig vad som kan hända när man ger sig ut i en gammal skruttig Saab". Det var ett riktigt äventyr! Mer säger jag inte. Åkte en sväng till ÖB. Hittade massa små roliga saker. Bla en liten söt spargris!

Imorn ska jag åka hem! Skåne, I will come home tomorrow!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt är du :D Ses imorgon!

Anonym sa...

Otroligt att man kan hitta söta saker på ÖoB är du säker på att det var där du var ;-) Hähä Filiphs bror + några kompisar hittade ett parti "hawaii"-kalsonger där en gång. Alla tyckte att de var så fullsnygga att de var tvugna att slå till. När de kom hem upptäckte de en efter en små "spår" i kalsongerna. haha det visade sig att de var begagnade. Så kan det gå *skrattar gott*

Anonym sa...

fulsnygga skulle det stå *rättar*