tisdag, oktober 10, 2006

What's up?

Idag har jag då startat en blogg för jag tyckte det kunde vara trevligt.. Fall väl för grupptryucket :P Många andra har ju det.. nä men det är ju bra att min kära familj och andra nära & kära kan läsa om vad som händer i mitt liv på Alterna.

Idag har vi haft tjänst & lärjungaskap på förmiddagen och på eftermiddagen så hade vi introduktion till eget arbete som vi ska jobba med varje onsdag fram till lovet. Efter det var det som de skulle sagt på danska Alterna: "Rengöring!", men nu är vi ju i Sverige så då säger vi städning. Inte det roligaste som finns men man kan faktiskt tjäna Gud genom att städa oxå! Då blir det mycket roligare! Efter det var det kreativ kommunikation, vilket innebär dans eller drama. Denna gången blev det dans. Sen har jag nyss varit och ätit. det var nån konstig räk- o championspajsomelett så jag körde på kräm istället.

Om 40 minuter är det keramik (typ frivillig kurs som man kan läsa på kvällanrna), men jag har bara vatt där en gång. Men ikväll ska jag dit ialla fall. Hoppas på att få dreja lite.

Kramar i massor! /Pottis

2 kommentarer:

Pei sa...

Lotta lotta lotta lotty

Frida sa...

ho ho