onsdag, oktober 11, 2006

Eget arbete idag


Tänkte bara lägga in en bild.. ingen ny bild för alla nya ligger inne på kameran. Detta är iaf min klasskompis Sara (och min fd rumskompis, men nu har vi bytt). Bilden är tagen från när vi var vid Kleva gruva och vandrade rundor nere i mörkret.

Idag har vi haft eget arbete. Jag jobbar om Hudson Taylor. En missionär som gjorde jättemycket i Kina och var väldigt hängiven i bön. I varje svår situation han hamnade i så bad han och Gud hjälpte honom! Tänk också på att han bara var ett och ett halvt år äldre än mig när han helt ensam lämnade allt och gav sig iväg på en båtresa på 6 månader för att komma till Kina, som Gud kallade honom till.

Nu hade vi precis lunch, fast jag var inte så hungrig så jag fick inte ner så mycket.. Men det får jag ta igen på middagen sen istället. Om tio minuter ska vi ha Bibelkunskap med Ulrich Josefsson och han ska prata om Gamla Testamentet.

Ikväll är det onsdagsmöte och café.

Förresten, jag har börjat bli lite duktig! nä, men jag, Frida, Sara och jag tror att Lisa oxå är med... Vi har bestämt att vi ska börja träna lie smått. Så varje kväll (i 2 kvällar än så länge) gör vi olika övningar. Första kvällen var det magen som tränades så då gjorde vi sit-ups och igår var det rygg och rumpa så dåc gjorde vi rygglyft och "kissande hunden".

Ha de gott!

Inga kommentarer: