lördag, januari 24, 2009

What's going on?

Vet ni att om man drar ihop "Fredrik ska predika" så blir det "Fredrika"? Hah, det tyckte jag var kul. Lyckades säga det igår när jag skulle ha infon på Ungs. Annars hade vi en trevlig kväll igår. Lekte Tidningsleken. Sen avslutades det med lite spänning i tillvaron :P
Jag hade undervisningen då jag snackade om att ha Jesus som Klippan i sitt liv och att bygga sitt liv på Honom, den säkra och fasta grunden. Det är lite svårt för att det känns som att när man snackar så lyssnar de ganska bra och så, men sen efter samlingen och vi ska börja fika och leka så är allt glömt..
Idag ska jag börja fotografera till mitt specialarbete. Ska fotografera en gammal dam som spela piano :) Annars ser jag också fram emot måndag då jag ska få träffa mina kära alternisar och fira en go Mia som fyller 21.

1 kommentar:

Anonym sa...

Smile, det där med spänning i tillvaron låter intressant, du får nog ta och förklara dig på måndag... smile. Skulle va intressant och höra dig "snacka" någon gång.
Mia