fredag, januari 09, 2009

How will you be defined in the dictionary?

Hittade en rolig grej på en kompis blogg. Man kunde slå upp och kolla vad ens namn betyder. Så här blev mitt resultat:
.
"- Charlotta -

[noun]:

A person who makes a living suing celebrities"
.
Hm, tja, om jag fattat det rätt så betyder det väl "en person som lever på att stämma kändsar".. Stämmer väl kanske inte riktigt...
.
Ja, annars sitter jag och försöker göra mina uppgifter, men jag hittar alltid andra saker som är roligare att göra. Fast å andra sidan är det också ganska spännande att läsa om när våran församling bildades..
.
Nu är snön borta igen. Det är väl i så fall en sak som är negativ med Skåne. Att det aldrig blir nån riktig vinter. Men jag hann iaf vara ute och leka lite i snön och åka skjärtlapp igår. Det var väldans kul.
.

Inga kommentarer: