söndag, november 26, 2006

Överlåtelse och lite beslut.

Det vill jag vara. Absolut helt överlåten. Men det är inte alltid så lätt. Att vara helt överlåten innebär, tycker jag, att man helt lämnar kontrollen över sitt eget liv i Guds händer.

En lite spännande sak hände idag. Kommer in till huvudbyggnaden i skolan och då tjuter larmet! Vi springer runder för att försöka luska ut vartifrån det kommer och efter ett tag kom vi fram till vart det kom från.. men vi fattade ingenting! Varför tjöt det egentligen? Jaja, ibland får man inte svar på allt men lite spännade var det iaf.

Igår hade vi en liten filmkväll då vi först såg på "MGP Nordic" (lilla melodifestivalen) sen tittade vi på "Girls just wanna have fun". Den var rätt så töntig men rätt rolig oxå, en riktig tjejfilm.

Jag kom fram till lite saker igår och bestämde mig för hur jag ska ha det. Så nu vet jag det. Tror att det blir lättare att gå vidare då, även om det var ett tufft beslut, men Gud är ju med. Jag litar helt på att Han bär mig igenom detta beslutet.

Inga kommentarer: