söndag, november 19, 2006

Dans, dans o dans!

Ååh, vilken härlig helg! Hade värsta dansdagen igår! Oj, vad vi övade! Det var en riktig utmaning oxå för jag var med i den lite mer avancerade gruppen. Introt till låten var jazzdans! Jazzdans är verkligen så mycket roligare än "street" som hittills bara hållt på med. Jag har iaf fått träningsverk nu. Mest på baksidan av det högra låret. Och min fläskläpp har lagt sig oxå så det är ju skönt, fast jag tror att jag fått en liten tillstymmelse till blåmärke på övanläppen. haha!

Sen igårkväll när vi dansat klart hade vi filmkväll då vi såg "Nyckeln till frihet". Riktigt bra! Och vi badade i popkorn oxå! Mums!
Ikväll ska vi in till Jkp och lyssna på Pastor Yun. Ska bli spännade!
Förresten, hade vatt kul om ni som läser min blogg kommenterar lite ibland för då vet jag om det är lönt att jag fortsätter skriva..
Kramelikram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en helg helt i Lottas stil! Kul att du får möjlighet att dansa på skolan, det vet vi ju att du kan. Min lille goding är sjuk... Feber å snorig. Han bara är så lugn och stillsam, du vet ju vilken fart det är på honom i vanliga fall?...Stackars liten alldeles tagen. Men det blir nog bra snart igen. Sköt om dig, lillsyrran! Och inga fler fläskläppar nu, tack! Mina "pojkar" hälsar så gott. Kramkram