torsdag, mars 12, 2009

Ibland får man tummen ur ändan

Jag kan vara ruskigt dålig på att ta tag i vissa saker. Det finns två saker jag tänkt och velat göra jättelänge och nu har jag i alla fall kommit en bit på väg. Det första gäller att kolla min syn. Har fått för mig att min syn inte är så bra som den borde. Så jag har nu beställt en tid för synundersökning och det är ju lite roligt att det blev på min födelsedag! (23 mars, anteckna detta noga :) ) Den andra grejen gäller att ge blod. Så nu har jag precis varit inne på www.geblod.nu och anmält mitt intresse.

Sen finns det mycket mera jag borde ta tag i nu. Denna vecka ska bland annat allt råmaterial till specialarbetet vara färdigt och även alla uppgifter till kursveckan nästa vecka ska också vara klart.

So, wish me good luck! :)

Inga kommentarer: