söndag, mars 15, 2009

Ett litet Hejdå-inlägg

Håller på att packar för fullt. Imorn drar jag norrut på kursvecka. Vi håller till på en liten kursgård utanför Flen som ligger typ ganska långt utanför Eskilstuna. I alla fall. Jag kommer alltid att tänka på den gamla dansbandshitten av Grönwalls:

"Du ringde från Flen
Och sa att du var sen
Sen var du i Luleå
Du stack till Hässleholm
Till Halmstad och Laholm
Och nu måste du förstå"

Kanske inte den bästa moralen i den låten, men jag kan ändå inte låta bli att nynna på den när det är dax att åka till Flen på kursvecka.
.
Måste bara nämna att det är Kristoffer som har namnsdag idag. Jag känner inte direkt nån som heter det, men anledningen till att jag lyfter fram det är för att om jag vatt kille så skulle jag hetat just Christoffer. Så som kille har jag ju nästan namnsdag idag :) Eller nåt.
.
I och med att jag lämnade ett helt inlägg om Mellis tidigare så får jag väl kommentera att jag faktiskt är nöjd med att "La Voix" vann. Den låten var faktikst den som jag höll på efter Måns. Och Malena verkar ju vara en rolig prick. Sig själv helt enkelt.
.
Jao, men Hajdå!

1 kommentar:

cucca sa...

Lottis :) vi ses på fredag! ha det grymmans tills dess!!