fredag, mars 13, 2009

Hope and Glory

Imorgon allihopa! Då kommer det som vi alla (eller kanske inte alla, men ändå) så länge väntat på: Melodifestivalsfinalen! OK. Jag är väldigt trött på att Melodifestivalen blivit så överilat och överkonsumerat och översänt (alltså att det är så oerhört många deltävlingar! Suck!) I alla fall. Jag måste ändå erkänna att jag inte kunnat låta bli att titta på det. Det hör ju liksom till. Och imorgon är då det som egentligen hade räckt. Den stora finalen. Jag har även fått mig en favorit och nu känner jag mig nästan som en liten kär tonårstjej. Nä, men jag har inte kunnat stå emot den charmige Måns Zelmerlöw. Alltså, den låt som vi ska heja på imorgon är alltså Hope and Glory. Bara så att ni vet ;)

(Oj, tänka sig att jag till och med tillägnar Melodifestivalen ett helt blogginlägg.. :S )

Inga kommentarer: