fredag, december 08, 2006

Bilder.


Vårt fina hus Mossebo/Alternbo! Saknar det! Eller kanske inte själva huset, utan mest de som bor där i.


Men visst är det ett fint hus?








Delar av klassen. Saknar dem allihop så mycket! Hoppas ni har det bra där hemma på era arbetsperioder!










Jag, Sandra och Mia utanför kleva gruva! Fina mössor va?












Jag posar på Nordic i göteborg. (För övrigt en riktigt bra konferens osm du bör åka på!)









Ps. Konstigt nog kunde jag inte lägga upp mina egna bilder så dessa bilderna är tagna av olika personer i klassen. Hoppas det är OK för er att jag lade upp dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni verkar hitta på mkt kul där :-) Vad härligt att du trivs så bra!!! Om du vill spana in en liten cooling så kan du gå in på
http://www.amelia.se/bildtavling/bilder/index.xml?id=117&start=0&key-word=

:-) Jag lobbar lite

Anonym sa...

Jag har tagit bilden på dig :) men det är ok att du lägger upp den. ha de bra