söndag, december 17, 2006

Fullt upp.

Ojdå, har inte bloggat sen i onsdags.. och jag som brukar vara en flitig bloggare! Har helt enkelt inte hunnit. Har nämligen (mitt när det kändes som jobbigast :P ) fått lite jobb!! :D Det var som vik på det pers ass-jobbet jag snackade om innan. Jag fick inte hela "vicket" men jag har fått tre dagar iaf och bara de tre dagarna kommer jag att tjäna rätt mycket på! Jobbade liksom 12 timmar igår! Sen plus helgens OB! Göttans! Men det har varit rätt så jobbigt. Men det är klart skönt samtidigt att få ha jobbat lite.
Sen mellan jag jobbade så var jag på julfest, iaf i fredags i kyrkan. Sen i lördags skulle jag oxå det, men kom försent. Så vi stack ett gäng till Mackedonkan och åt (eftersom jag inte ätit på 9 timmar!) sen stack vi hem till Jessika och spelade Texas Holm'em, jag var så nära att vinna! Men jag kom tvåa iaf. Blev rätt sent igår.. kom hem vid halv fyra tror jag och det efter att jobbat i 12 timmar! Sov som en stock till strax efter 13 idag när mamma väckte mig.
Det var allt för nu. Gonatt höll jag på att säga men jag menar nog god morgon eller nåt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min favvo-lillsyrra! Det är tur att du är ung (och dum?) nog att flänga runt lite på nätterna. Passa på medans du har ork till det! Innan du vet ordet av det är du en 25-årig mamma till en liten goding till son och orkar inte va uppe längre än till elva... Men det är det värt! Hilding är lite snuvig för tillfället. Fick sin fjärde tand häromdagen så det är nog orsaken till snuvan. Åå, vad jag längtar hem nu! Antagligen blir det lite långledigt när vi kommer ner, gött! Vi ses snart. Du finns i mina böner, älskar dig! Mina pojkar hälsar.