tisdag, december 26, 2006

julhelgen o dans.

God fortsättning på julen.

Haft en skön julhelg. Julafton var nästan hela familjen samlad (utom falköpingsborna som kommer hem ikväll :D ), det var mysigt. På kvällen åkte vi till morfar. Lite bakvänt. Vi brukar annars vara hos morfar på dan och hemma med familjen på kvällen. Jag brukar ju vara rätt så traditionsenlig, men det funkade det oxå.

Igår hade vi julamöte då jag visade upp min dans. Jag vill alltid när jag dansar att det ska vara till Guds ära (det är ju han som gett mig gåvan att kunna dansa) och fick väldigt positiv respons från väldigt många (även från äldre! Kul, för de brukar ju annars vara lite skeptiska till "nymoderniheter"). Många sa att det hade synts att jag inte gjorde det för att visa upp mig utan att jag verkligen hade fokuset rätt och att jag hade en sån känsla. Blev väldigt glad av att höra det för jag är rädd att jag ibland får fel fokus när man väl står där. Men Gud tillhör all ära!

2 kommentarer:

Pei sa...

Du måste visa dansen för oss olyckliga människor som inte bor i bjärnum!=)

Anonym sa...

Det var verkligen starkt Lotta!