måndag, december 18, 2006

Ja, då var det sista jobbdagen för denna "omgången av jobb". Det går ju lite från o till det dära med jobb. Jag trivdes iaf väldigt bra som personlig assistent och hade gärna fortsatt. Kan ju alltid hoppas att det blir fler dagar. Det verkade nämligen som att min dam gillade att "jobba" med mig. Fast idag hände det lite mindre trevliga incidenter, om man säger så.. (Inblandat sånt som brukar falla ner i toastolen..) Men det gick fint ändå. Det är ju sånt man får räkna med.

Igår kväll fick jag reda på en mindre rolig sak. Så det var väldigt tufft. Jag var iofs beredd på att det skulle ske förr eller senare, men inte så tidigt. Nu är det iaf så här: DU & JAG, JESUS! - Bara Han & jag! Underbart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Några sådana typer av "incidenter" var jag också med på under min tid på "ålderdomshemmet"...särskilt en som jag har svårt att förtränga *rys rys*