lördag, december 09, 2006

Fjuk... :(

Jaha.. det ska man väl vara ibland.. Tråkigt att man missar julfesten i kyrkan bara. Får hoppas att det inte håller i sig för länge för jag har ett nytt jobb på G! Personlig assistent åt en 35-årig handikappad kvinna. Verkar lite läskigt, men man tjänar asabra!

Annars har jag jobbat på dagiset hela veckan utom igår då jag var ledig. Det var nog tur för jag hade nog inte orkat med att jobba. Men det är lite tråkigt för jag kommer nog inte kunna jobba mer på dagiset om jag tar assistent-jobbet.. :( Har ju så kul på dagiset, men där finns inte tillräckligt med mycket jobb åt mig verkar det som..

Igår var jag i stan och lämnade tillbaka våran hyrbil :( så nu kör vi med "gamla Bettan" igen. Sen på kvällen var jag i kyrkan. Filip undervisade om något som han själv tyckte var helt ointressant (och det är det ju faktiskt egentligen) : demoner och sånt. Vi har ju en så stor och allsmäktig Gud så man behöver inte vara rädd för de små fjomparna! :P
Efter undervisningen och fikat så spelade vi Texas Hold'em och jag kom tvåa! :D Fast jag tror att många (incuding me) gav upp för det blev så långdraget..

Idag har jag bara tagit det lugnt och sovit mycket och försökt vila upp mig. Sån tur är har inte febern skjutit i höjden iaf! :) Men nu ska jag nog ta mig en kopp hett vatten med honung i. Ska väl vara bra för halsen har jag hört..

"En människas ben måste vara så långa att de når ner till marken!"

Inga kommentarer: