tisdag, december 05, 2006

Gud är stencool.

En dag i taget med Gud. Mina två första arbetsdagar är slut och när den andra började leda mot sitt slut fick jag en arbetsdag till! Arbetsdagarna kommer en och en.. efter hand. Gud är så god, verkligen.

Det har iaf gått väldigt bra att jobba på dagiset. Goa ungar fulla av bus och spring i benen. Så härliga verkligen! Det är så kul att höra dem säga (speciellt en liten gosse): "Fröken!" Hihi, det känns inte som jag direkt, men det är så kul!


För övrigt vill jag inte missa nåt avsnitt av julkalendern ("Lasse-Majas detektivbyrå"). Detta året är ju klart bäst om man jämför med de senaste.


Förtrösta på Gud, då löser allt sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, visst är kalendern bra. Men jag missade i måndag vad hände med den där tjuven på cafét? /Lisa