lördag, februari 27, 2010

Resefebern börjar smyga sig på...

Iiiih! Nu tror jag att min resefeber börjar komma..
Jag sitter nu med min packning och vet inte hur jag ska packa! Hjälp!
Jag tänkte att jag hade det mesta gjort för att jag packat kläderna, men det är ju de andra grejorna som är jobbigare att packa! Och behöver jag verkligen ha allt detta med mig?! Känns ju jobbigt att komma dit med hur mycker saker som helst!
Jag får ha 2x 23 kg och det är ju ändå rätt mycket. Så mycket behöver jag inte, tänkte jag. Men nu sitter jag här och har så mycket saker att jag inte vet hur jag ska göra...

Vad ska man ha i handbagaget?
Vad måste jag ha med och vad kan jag lämna hemma?
Finns de grejorna i Nairobi?
Tänk om jag glömt nåt?

1 kommentar:

Anton sa...

Är det såpass att du inte rymmer allting i dina 46kg? Tycker det låter närmast osannolikt :p Jag hade 17kg i min enda väska och då hade jag nästan helt tomt i handbagaget. Men i alla fall så kan du ju också tänka på att ta med saker som du kan lämna (gissar dock att du redan tänkt på det). Det jag såhär i efterhand känner att inte fick med är nåt långärmat plagg till (en skjorta och en tjocktröja - som inte funkar bra i denna värme - var för lite) samt blåbärssoppa eller nå't annat gott/nyttigt.

Lycka till med sista dagarna!