onsdag, februari 03, 2010

Foto hela dagen!

Idag hade vi workshops hela dagen. Berättande, skrivande och foto. Jag valde det sistnämnda. Fast vi var en grupp med mycket spridda kunskaper i foto så tror jag alla fick lära sig en hel del nya saker. Vi fick i uppgift att gå ut på stan och fotografera folk man inte kände. Grejen med uppgiften var nog främst själva mötet; som för mig i sig var en stor utmaning eftersom jag ofta är lite för blyg för att ta kontakt med folk. Men det var en rolig utmaning! Vi skulle även fotografera nåt som för oss innebär kraft. Min första tanke då var min tro. Så jag valde att fotografera en bibelversståf ur min Bibel:
"..det inte är du som bär roten utan roten som bär dig."
(Rom. 11:18)

1 kommentar:

AW sa...

Klart du valde att fota. Kul med lite annorlunda utmaningar. Hoppas det blev några schyssta bilder!