tisdag, november 03, 2009

En tisdag i november

Jag gillar stjärnhimlen och fick nyss nys (haha!) om att det är stjärnfallsregn i början av november. Och att det är större chans för att se stjärnfall just inatt den tredje och om tio dagar den 13:e. Så jag ska nog ta på mig och gå ut och kika lite :)
Hm, jag måste bara få sucka lite.. Jag platespottar ju. Skulle se 460, men fick syn på 461 och 462! och bara nån minut senare får jag se 460! Om jag hade fått se den lite tidigare (eller de andra senare) så hade jag varit på 463 nu.. men får nöja (säger man verkligen nöja?) mig med 461. Men jag vet i alla fall var den kan finnas :)
Och idag har jag bokat tid hos vaccinationskliniken (eller vad det heter) och även fixat ett nytt pass :) Men min underskrift blev konstig... Aja, dags att gå ut och skåda ett mästerverk!

Inga kommentarer: