måndag, november 09, 2009

En måndag med rekommendationer

Lotta gör här en rekommendation:
Åk till Röda Korsets Second Hand, Kupan, i Hässleholm!
Jag har varit där idag och shoppat loss! Hittade bland annat ett par capribyxor, ett par varmare All Star-skor, ett par skitsnygga sockor!, en fulsnygg byxkjol (som jag kan ha i Afrika) och en skjorta. Den näst sist nämnda har ju egentligen redigt fult mönster, men den är så skön. Dessutom kommer jag mest ha den i Afrika och det är en sak som är så skönt med Afrika; det spelar ingen roll vad man har för kläder! Ok, man ska väl helst inte ha kortkort kjol och helst inte visa axlarna, men annars kan man ha hur fula kläder som helst! Jag menar, här i Sverige "måste" man ha någorlunda snygga kläder annars.. Ja, vad händer annars egentligen? Nä, men det är väl så det ska vara..
.
Lotta gör här en till rekommendation: Lyssna på Jadon Lavik. Jag hittade honom på Spotify. Skön, soft, psalmmusik på engelska!
.
En sista rekommendation: Marabous limited edition "Vinter". Med smak av kanel, nejlika, kokos och lite andra kryddor. Faktisk rätt god. Smakar lite jul.
.
Uppdatering vad gäller Platespotting: Jag har sett tre nummer idag! Galet bra! :)
.
(Ps. Upptäckte att skorna tydligen inte var All Star.. Utan ett "fejk"-märke. Men, however. Spelar ju ingen roll. Huvudsaken är att de är varma och sköna :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Schysst! SÅ skoj när man gör fynd. Diggar Capribyxorna. kram mia