söndag, november 22, 2009

En liten uppdatering så här i slutet av veckan..

Söndagkväll och snart är denna veckan slut. Denna vecka har jag jobbat varje dag utom fredag. Money, money, money!
Denna vecka har även inneburit en hel del plugg. Har en fördjupningsuppgift om aktuell forskning i Nk B som ska göras. Inte jättelätt. Jag har i alla fall valt att skiva om studier på foster och olika komplikationer som kan ske och vad det kan bero på. Intressant, men inte helt lätt att hitta bra forskningsmaterial.
I fredags köpte jag en get. Jag har döpt henne till Määäärta! :)
I helgen har även bror min och Jenny varit hemma. Kul att få träffa dem lite :)
Och imorgon åker jag upp till Sthlm! Utbilningsvecka på PMU är grejorna!
Hejhej! (för att ta vara på dagen igår..)

2 kommentarer:

Marleen sa...

Sv: Aahmee :( Nu ångrar jag mig att jag inte komm.. :(

Frida sa...

Kul!Du verkar ha haft besök av europaporten-folket. Jag lyssnade på dem igår i Falkenberg, Joakim sa att de hade varit i Bjärnum :) Ha det riktigt bra i norrland o hälsa Sara!