torsdag, januari 14, 2010

Hela världen i Sin hand.

"Han håller hela världen i sin hand. Han håller hela världen i sin hand. Han håller hela världen i sin hand. Han håller hela världen i sin hand."

Jag har tänkt att jag vill ha med mig en uppblåsbar jordglob till Kenya. Jag gillar ju kartor och sen tycker jag det är en bra grej som man kan ha med barnen; visa vart man kommer ifrån och så. (Vi hade det på våran teamresa med Alterna i Afrika). I alla fall. Jag har vatt runt i Hässleholm och i Kristianstad, men inte kunnat hitta nån. Finns det inte eller? Men nu har jag äntligen hittat en! Och det på internet.
Och en annan sak. Det finns inte nån som har en extra jongleringsboll till övers? Jag har blivit av med en så jag har bara två... Hm, men tanken var att jag skulle lära mig jonglera med tre. Ett av mina mål med detta året :)

1 kommentar:

Bex sa...

Jag skulle aldrig skaffa en tredje, enklare med två =) hehe