fredag, november 21, 2008

Furaha!

Jag har vatt lite halvt nere den senaste tiden, men nu har jag flera saker framför mig som jag verkligen ser fram emot! Och det drar faktiskt upp en hel del :)
Bland annat har jag söndagsskolan på söndag och jag hade den turen att denna gång ska vi prata om mission. Så jag ska få berätta om Afrika! Ska klä mig i afrikanska kläder och visa bilder från min Etiopien- och Sydafrikaresan och visa lite andra grejor från Afrika. Ska bli så roligt :) Sen på måndag ska jag gå på rättegång. Kanske dumt att se fram emot, men jag var på en en liten stund i torsdags som åhörare och den rättegången fortsätter på måndag. Verkligen så spännande!
Sen kommer jag under två helger under december åka till underbara Jönköping! Det ska verkligen bli så kul! Dels att få träffa vänner och att få gå på underbara Klingande Julkort!

Sen har även den första snön kommit nu. Då blev jag glad :)

1 kommentar:

Andreas Cucca sa...

Lottis hur gick det på söndagsskolan?
Var välsignad!!
kram