lördag, januari 06, 2007

Titta inte i backspegeln

Pet i näsan! :P hehe, nä jag petar faktiskt inte i näsan på riktigt..

Hörde ett väldigt passande citat idag: "Titta inte för mycket i backspegeln då kan du krascha". Ja, det gäller ju när man kör bil men även i livet annars oxå. Den senaste tiden har jag tittat väldigt mycket i min backspegel och nu kommit fram till att jag ska sluta göra det så mycket. Det är speciellt en grej jag tänkt och ältar ganska mycket, men från och med nu ska jag försöka att inte göra det mer. Man får ju lägga allt på Gud, Han har verkligen så stor omsorg om oss. Och jag tror att Han vill att man ska titta framåt mot allt det underbara Han har för en istället för att titta tillbaks på gamla välsignelser eller ännu värre gamla svårigheter.

Ey, jag var med på TV idag! På kanal 10 visade de från Jesusfestivalen -06 (i Älmhult). Tihi! Jag var där i somras.

På måndag ska vi ta en familjetripp till Malmö och hälsa på broren. Det kommer nog oxå bli tillfälle att träffa Peppi-Peps hoppas jag! :D Sen på torsdag kommer Julia ner till mig! :D Ska bli så kul!

1 kommentar:

cucca sa...

Se framåt och se Afrika... Se framåt och se de drömmar som Gud lagt ner i dig bli verklighet! Han har omsorg om dig vännen!