torsdag, januari 11, 2007

Afrika - 29 dagar kvar.

Kan inte fatta att om en månad befinner jag mig i Addis Abeba i Etiopien! Jag har ju iofs vatt i Afrika innan, men det känns ändå helt ofattbart. Börjar väl gå upp för mig mer och mer att vi ska ju faktiskt dit snart! Jag var iaf och vaccinerade mig idag. Behöver ju inte så många i och med att jag tog en del när jag var i Tanzania för tre år sen. Så nu ömmar iaf min arm lite.. men det är det ju lätt värt. Hände förresten en väldigt irriterad sak idag. Jag blev så arg! Men jag får väl skylla mig själv.. var ju i stan och skulle ta gula febern-sprutan för de kunde inte ge den här hemma. Betalar (var iofs inte så farligt dyr), går in och tar sprutan. Sen upptäcker vi att jag redan hade den!! Suck! 350 kronor i onödan. Men men jag kom undan rätt så bra ändå..

Idag när jag var i stan träffade jag Cucca en stund också. Det var riktigt nice! och imorn kommer Julia! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej gums! Kul med lite besök, va? Får du visa runt på lite sightseeing i världsmetropolen bjärnum.... Själv har jag guidat runt moster Anne-Lie litegrann i fkp idag. Kul! Take care! *kramen*