söndag, januari 07, 2007

Att avspegla Gud.


Det vill jag.
När man umgås väldigt mycket med en person blir man ju ofta lite lik den och får liknande egenskaper. Det är ju samma sak med Gud. Jag vill verkligen speglas Honom. Och ju mer man umgås med Honom ju likare blir man ju Honom. Ska jag vara ärlig är jag väl ganska dålig på att läsa Bibeln. Det går i perioder.. men det är verkligen en sak jag ska ta tag i igen.

Jag är lite förvirrad. Har bestämt mig för att inte älta en sak mer.. men borde man inte reda ut det först? Vad ska jag göra?

2 kommentarer:

sing your life sa...

Hej Charlotta! Roligt att du hittade till min blog. Ja, den texten berör verkligen och man saknar mormor något ofantligt. Om hon ändå bara hade kunnat vara här nu...
Hur är allt annars?

sing your life sa...

Ofantligt vacker bild, btw.