lördag, april 16, 2011

The one with all the running..

Oh, yes! Nu ska det springas! Jag har nämligen hamnat i ett lag till Vårruset! Det är i Örebro om knappt en månad så jag har en månad på mig att träna upp min kondition. Skulle nog haft lite bättre chans när jag nyss kom hem från Kenya och hade "höghöjdstränat". Inte för att att jag tränade übermycket där, men jag joggade lite ibland och då på hög höjd. Men jag ser det som dels en möjlighet att komma igång lite mer med att träna, men även en möjlighet att få lära känna lite nya människor. Det ska faktiskt bli kul :)

Nu ser jag även mycket fram emot att få åka hem snart. Drar söderut över påsken. Det ska bli så roligt att få träffa sina nära och kära igen.

Jag tycker ju att det är lite kul att plantera och sånt. Ett tag planterade jag paprikakärnor varje år. Men idag var jag på IKEA och hittade ett litet "fusk"-planteringsgrejs. Så jag har sått rädisor, pumpa och chili. Få se om det funkar.. :)

1 kommentar:

Magret sa...

Du får träna i backarna kring Bjärlången.
Välkommen hem!!
Ska bli roligt att rå om dej några dagar!
kram mamma