torsdag, april 03, 2008

Wow! Asså Wow! Jag är helt.. Wow! Ord kan inte beskriva. I alla fall inte mina ord. Men jag kan ju ge det ett försök.. Tänk dig att du håller på att lära känna en person. Och den personen verkar helt okej. Du lär känna den mer och mer och upptäcker att "Wow! Den här personen är fantastisk" och tror att det typ inte kan bli mer eller bättre, men så överrumplas du än en gång. Ja, detta var kanske en dålig liknelse, men jag blir bara hela tiden överrumplad eller överträffad eller vad det heter över hur stor Gud verkligen är! Hans nåd! Det övergår allt. Jag fattar inte! Och ändå är det bara för oss att ta emot. Vilken kärlek! Han bara ger och ger av kärlek och vi får bara ta emot.
Tack Gud!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej Lotta! Du skriver många tänkvärda saker :-)

Du fotograferar ju en hel del också ... så jag tänkte fråga om lite smakråd gällande kamera. Filiph fyller snart 30 :-O och han har pratat länge om en systemkamera. Har du några förslag? Vad är tex fördelen med Canon 400D jämfört med Nikon D40?

tacksam för lite epertisråd :-D

Anonym sa...

expertis skulle det förstås stå hehe