lördag, april 05, 2008

På Facebook finns det väl nån grupp som heter "Peoples that stays up for no reason"? Där borde jag kanske vara med...? Det finns egentligen ingen anledning till att jag sitter uppe så här sent. Men jag är ledig imorn i alla fall. Anyway, jag hittade en väldigt fulkomisk sida! Folk kunde messa numret på den person de var intresserade av till den här sidan. Sidan i sig skickade sen nån typ av förfrågan till denne personen om att denne i sin tur kunde skicka numret på den person som denne var intresserad av. På så vis kunde man få reda på om det var samma nummer! Vilket då skulle betyda att de gillade varann! Haha! ja, jag förklarar dåligt, men jag tyckte det var rätt kul i alla fall!
- : -
För övrigt ett gött bibelord för idag: "Allt förmår jag i Honom som ger mig kraft" (Fil. 4:13). Så är det verkligen! Om man bara förtrösta på Gud och lämnar sig helt till Honom klarar man allt och det blir till och med flera gånger bättre! Jag var verkligen nere idag och ville bara inte göra nåt. Skulle till kyrkan och hålla i ett barnkalas. Men! Jag övergav mig till Gud och det blev nog ett av de bästa kalas jag haft! :) Nu kom jag tänka på en "gammal läsarsång" eller vad det heter. Den må vara gammalmodig, men så grymt bra!

"Jag är svag, men ändå stark,
arm och fattig, ändå rik.
Jag var blind, men nu jag ser,
allt som Du gjort, allt som Du ger.
Ner i strömmen vill jag gå,
för att liv och räddning få.
Renad i Guds nådaflod,
pånyttfödd och heliggjord.
Jag har nu en säker hamn
i Guds öppna frälsar famn.
Jublet stiger nu i mig,
Jesus, du har gjort mig fri."

Okej, där var kanke många kluriga ord.. Om du undrar nåt är det bara att fråga :)

Inga kommentarer: