tisdag, januari 29, 2008


Jag tycker det är dax att skriva nåt igen.. Men jag känner inte så mkt inspiration. Var iaf hemma i Skåneby i helgen! Riktigt härligt! Martins dop o man blir helt salig! :)
Just nu känner jag mig lite tudelad.. Jag vill så gärna vara här i Jkpg o teama o så, men samtidigt vill jag vara hemma. Jag är iaf säker på vad jag ska göra till hösten nu och det känns gott. Ska ju tillbaks till Skåneby och det har jag väl egentligen tänkt hela tiden. Har iofs också vetat ett tag vad jag vill göra i kyrkan, men jag har inte haft så mkt aning om vad jag vill jobba med eller så. Men nu vet jag det oxå. Så då är det bara att söka på och lita på att det blir bra. Gud leder en ju :)
Nu när jag var hemhemma så tog jag även "avsked" med Sandra som åker till Australien om en vecka! Känns lite tråkigt, men samtidigt är jag ju här uppe så vi ses ju inte så värst mkt ändå. Och hon kommer ju tillbaks till hösten då jag oxå är där igen :) Men det var iaf ändå lite jobbigt att säga Hej-då. Hon är så fin.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är verkligen jätteglada att du känner inspiration till att vara hemma i höst! *ser fram emot*

Skimrande sa...

Åh, DU är så fin!

Mathildas tankar sa...

Jaså du är hundra på att du kommer hem till Hösten... Känns lite konstigt (inte för att du kommer hem) men när du kommer hem o Sandra kommer hem då drar jag. Jag längtar tills jag ska uppåt men samtidigt känns det lite konstigt att jag drar när ni kommer:S men jaja så är väl livet kram