torsdag, januari 31, 2008

Gnatt

Hmm.. här sitter jag och har tråkigt. Borde kanske dra mig mot sängen i och med att det inte händer så mycket här. Men varför lägga sig när man kan sova länge dagen efter? och trots allt är det ju kvällarna som är trevligst. Fast i och för sig är det inte så supertrevligt att bara sitta här framför denna burk.
Mitt internet försvinner nog också typ närsomhelst... Trodde det skulle försvinna idag.. Och i så fall är det om 6 minuter, om det är så på pricken noga. Men jag förstår mig inte på sånt där..
Känner mig annars väldigt tacksam för det mesta just nu. Gladglad! Det är trevligt! Det är rätt bra, för nu går jag runt och säger att jag är glad och det gör mig gladare! Det är ju rätt bra ju.
Kanske bästa jag publicerar detta nu om det skule vara så att typ internettetet försvinner eller så.. Gnatt!

Inga kommentarer: