torsdag, mars 03, 2011

The one when I had no interesting to say at all...

Ojdå, nu hamnade jag på sniskan.. Bilden är iaf tagen från när jag var i Jkpg i helgen.

Vi håller på med statistik nu, mycket lättare! Inte för att jag fattar precis allt på en gång, men det är lättare att ta in för allting är så konkret. När man läser om Omvårdnadsteorier eller vetenskapsteorier är det mesta helt enkelt inte lika konkret som siffror.. Men jag ser fram emot nästa kurs; vår första Medicinkurs som handlar om Fysiologi och Anatomi. DET ska bli intressant!

Det finns en människa som ninataka kukumbatie och som jag natamani sana! Den människan är mycket fin. Den fine :)

Jag sitter här och är nog lite smått uttråkad och smiter från mina studier. Därför sitter jag här skriver ett helt ointressant inlägg.. Men ja, jag har väl inte världens bästa självdisciplin ska jag erkänna.. Och dessutom kan jag statistiken iaf! Värre är det väl då med vetenskapsteorier och forsningsprocessen. Men å andra sidan har jag ju nästa två tomma veckor framför mig. Och för att citera Charlotta Wittesjö, dvs mig själv, "Varför göra nåt idag som du kan göra imorgon?" :)

Inga kommentarer: