torsdag, mars 10, 2011

The one when I got the resault from my exam

I morse, eller ja, morse och morse, klockan var väl 10, men jag låg fortfarande i sängen och var inte riktigt vaken. Då ringde mobilen och jag ansträngde mig lite för att inte låta alldeles för nyvaken. Det var min klasskamrat som berättade att man nu kan se betyget på hemtentan på Studentforum. Jag hoppade kvickt upp ur sängen och startade datorn. Med bävan loggade jag in för att se resultatet. Jag var så inställd på att behöva omtentera. Med en stor lättnadssuck ser jag att där står "G", vilket betyder att jag är godkänd och kan nu lämna det bakom mig OCH att jag dessutom nu har 7,5 högskolepoäng :) Vilken grej!

2 kommentarer:

Cilla sa...

Så skönt att du slipper göra om den. Grattis!
Ha en suverän helg, min goa lilla syster!
Kram

Anonym sa...

Grattis Grattis vännen! kram Mia