måndag, juni 01, 2009

Livet är underbart!

Nu är jag hemma igen efter en fantastiskt härlig avslutningsvecka på TTS. Gud är underbar och jag fick träffa sköna människor och vi hade roligt. Jag fick även mitt specialarbete och det blev precis som jag tänkt mig! YES! Inget av det som jag oroade mig för fanns med (vad gäller layouten) och sen hade jag ju blivit informerad om att det var påtok för dyrt att trycka i färg, så det skulle bli i svart/vit och jag ischade mig över att alla bilder skulle vara grådaskiga. Men! Den var i färg! Fick värsta glädjechocken! Jiippiiiyey!
Det finns fortfarande möjlighet att beställa om man vill ha en fotobok av mig. Pris: cirkus 80 kr.
~
Gud har en fantastisk plan för mig och för dig. Är du villig att gå i den planen? Att leva i den plan som Gud har för en är nog det mest tillfredställande i hela livet. Att leva det liv som Gud vill ge. Gud är livet, liksom.

Inga kommentarer: