fredag, maj 15, 2009

EU o sånt.

Håller på att packa för fullt. I kväll/natt kör jag ner till Gyllebo där familjen kommer befinna sig i helgen. Mysmys.
Sen idag fick jag mitt efterlängtade röstkort. Jag tycker det är kul att få rösta och det känns väldigt viktigt också. Mitt lilla sätt att få påverka Sverige och Europa. Men sen politik i övrigt är ju så fruktansvärt tråkigt! Så jag är ganska dåligt insatt. Men det som känns viktigast för mig (nu tycker ni säkert jag låter tråkig, men då får ni tycka det) är att det finns med lite kristna värderingar. Skulle helst se att vi inte är med i EU, men nu är vi ju redan det så..
Det skulle åska igår, sa dem. Men det gjorde det inte. I och för sig tur för vi hade Vips- och Flojkenavslutning med grillning ute i Bubbarp. Men jag hade nästan sett fram emot åskan. Tycker det är så mysigt på nåt sätt.

1 kommentar:

Pei sa...

bubbarp... (: