måndag, maj 11, 2009

En måndag

Haft en strof ur en sång på huvudet hela dan:

"Helt innesluten av Din kärlek
Trots mina fel (min brist) så älskar Du mig
Jag är omsluten på alla sidor
Mitt mål, min mening
finns i att va älskad av Dig."
("Helt innesluten" - Unite - Med En Röst)
.
Vatt i stan och hållit på att svimma idag. Beror väl på att jag inte har lika mycket blod kvar i kroppen.. Det är ju spännande. Och jag ska snart äta blodkorv :) Det är ju bra med järn :) När jag kom hem väntade det ett brev på mig. Ett uppmuntrande brev. Det är ju trevligt. Men det stod inte vem som skrivit det, så då blir man ju så kolossalt nyfiken!
Ps. Gå in och läs om min morsman (morsters man) som lurade döden..

1 kommentar:

Mia sa...

Låter som en spännande dag! Coolt och få läsa om det som man varit med och bett för. Gött att han mår fint igen!