tisdag, april 07, 2009

Tisdag är det idag.

Vad sägs om lite sillglass? Låter väl redigt smaskigt!? Eller när jag tänker efter.. Kanske inte ändå.

Det är ishockey-SM-final nu. Inte för att jag är überintresserad, men om man bott ett år i Jönköping kan man ändå inte låta bli att titta lite och hoppas att de blå/vita vinner.
HV-blååå!! Tjalalalla! Just nu ser det dock mindre bra ut. 2-2.

En lite knasig sak. Jag har levt i 22 år utan glasögon. Nu har jag skaffat glasögon och så fort jag tar av dem så märker jag hur dåligt jag ser! Kan knappt vara utan dem nu.

Idag har jag träffat två kuliga typer. Det är kuligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!
Jag förstår precis vad du menar med glasögonen. Man kan inte förstå att man klarat sig utan innan. Det är ju som en helt ny värld. Smile. Mia