tisdag, april 28, 2009

Lotta kan om hon vill..

Jag måste bara säga att jag är duktig! Jag har iofs en hel del kvar på specialarbetet, men jag har kommit en bra bit på väg och det känns skönt. Det kommer nog bli ganska bra ändå, även om det till min stora besvikelse kommer bli i svart/vit. Det är ju trots allt en fotobok jag gör! Det är ju själva grejen att bilderna ska komma fram rätt. Men men.. får väl se det som en prototyp till min förhoppningsvis kommande mer seriösa fotobok(/utställning?) eller nåt. Men jag måste komma på ett bra namn på boken oxå! Borde jag kanske redan ha, men det har liksom fallit ur mitt huvud..
By the way, idag har allt blivit grönt! Kom lite regn i natt och genast har allt blivit så grönt! Grönt är skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart du fixar det! Ska bli spännande och få se fotona framöver. Smile.

Martin Karlström sa...

Japp, grönt är skönt. Idag när jag vaknade och kollade ut genom mitt fönster så såg jag att träden var mycket grönare än igår :) Och jag ser också fram emot din kommande fotobok :)