söndag, november 25, 2007

Liten undersökning.

Jo, det är så här. Jag funderade på vem som egentligen läser min blogg. Därför tänkte jag att alla ni som läser skulle få kunna bara ge en lite kommentar, eller bara skriva ert namn. Det vore snällt :)
.
Måste bara berätta en så gullig sak! Förra helgen var mina systrar hos mig. När Cilla skulle åka hem så kom Andreas o Hilding från Falköping (de hade vatt där i helgen) o hämtade henne. De stannade på kvällsmat och när de skulle åka igen sa Cilla till Hilding nåt om att "Nu ska vi åka". Då tog Hildning min hand och sa "Lotta mä!" Åååh! Han är ju bara helt adorable! Sen säger Cilla "Du får ge Lotta en hejdå-puss", då går han fram och ger mig en puss rakt på munnen! :) En riktig charmör det dära!
.
Avslutningsvis måste jag bara citera lite ur en julsång. Har börjat tjuvlyssna lite ikväll.

"He sees you when you're sleeping,
He knows when you're awake.
He knows when you've been bad or good,
So be good for goodness sake!"
.
Tänk på det om du vill ha många julklappar :P

8 kommentarer:

Mac sa...

Den grabben han är verkligen rakt på han...verkar ju funka, kanske man ska testa! haha

Pei sa...

ååh Hilding är så sööt! Lyllos dig Lotta! ;)

cucca sa...

Låter trevligt med systerhelg :) Kommer du hem något under julen?
God Bless & Kram

Anonym sa...

Ibland lyder han iallafall... :)

Skimrande sa...

Lalala.. Sandra läser din blogg :)

Anonym sa...

jag läser oxå, ibland i alla fall! kram/ noomie

Anonym sa...

då var ett nytt år här, hoppas att du hade en riktigt bra nyårsafton. kramar sara

Martin Karlström sa...

jag har börjat läsa din blogg nu :)