tisdag, november 20, 2007

Jag har verkligen blivit jättedålig på att skriva här.. Men nu sitter jag här iaf och försöker skriva ihop ett inlägg.
Kan ju berätta att mina kära systrar vatt uppe och hälsat på hos mig. Vi hade en riktigt mysig systerhelg. Gick lite på stan åt lunch ute och annars bara mös o var.
Sen började denna veckan bra, eller inte. Igår fick jag stanna hemma. Började med att jag höll på att svimma när jag stog i duschen. Var helt svumfärdig och likblek i ansiktet. Hela dan fick jag spendera i sängen för jag orkade inte nånting. Mådde illa och var beredd med en papperskorg vid sidan om sängen, men den behöves aldrig användas. Idag är jag oxå hemma, men mår mkt bättre.
För nån vecka sen blev jag påmind i mitt lilla huvud av en bibelvers som vi memorerade i barntältet på Nyhem. Sen dess har jag haft den på huvudet:

"Se, vilken kärlek Fadern har skänkt oss: att vi får kallas Guds barn!"
(1 Joh. 3:1)

Ja, Guds kärlek går över mitt förstånd.
Jag är trött.

Inga kommentarer: