torsdag, september 20, 2007

Jönköping rockar helt enkelt :)

Ja, då är jag tillbaka i Jönköping igen. Har iofs vatt här i nästan en vecka, men jag är dålig på att skriva här har jag märkt. Hade iaf två härliga veckor uppe vid Örebro med teamträningssklassen. Riktigt bra undervisning och härliga människor.
Nu har allt kommit igång här känns det som. Öppna förskolan, Flugan, barnkalas och allt vad det heter. Allt rullar på och det känns riktigt gott att få vara en del av allt.
Sen har jag ju flyttat nu oxå. Bor i ett eget rum närmre stan o kyrkan, med enastående utsikt över sjön! Åh! Har faktisk bredband oxå. Det var jag inte riktigt beredd på. Men då kasnke jag kan lyckas skriva här lite oftare.. Där jag bor nu förresten. Det ligger uppe, uppför alla backar! Så när man ska till kyrkan rullar man lätt ner på 10 minuter knappt. Värre är det när man ska hem igen. Upp för alla backarna. Tar ju mer än dubbel så lång tid. Och så kommer man hem nästan genomswettig! Pust! Men det är ju bra med motion och mkt bättre det är så på hemvägen än ditvägen.
Annars har jag råkat ut för diverse knasigheter. Som att låsa in mig i mitt nya rum så att en låssmed fick komma hit, vrida sönder cykelnycklen i mitt låsna lås. Tja, men jag ler :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

varit där, gjort det;) gått i backen asså=)

Anonym sa...

Du är för skön alltså! "Men jag ler", helt rätt inställning!

Anonym sa...

Du är för skön alltså! "Men jag ler", helt rätt inställning!