torsdag, augusti 30, 2007

Då var det väl dax igen.

Har inte riktigt tid med sånt här emd bloggande egentligen. Men får väl slänga in ett litet inlägg. Dagarna har rullat på och jag har varit på en temaresa med församlingsledningen. Paddlade bland annat kanot. Det var kul. Nice att få lite bättre koll på allt folket oxå. även om jag långt ifrån har koll på alla. Fatta vad många det är som jobbar i kyrkan. Är inte riktigt van vid det från lilla Bjärnum med bara en anställd.
Imorgon ska jag upp till bymarken och checka in rummet som jag ska flytta till. Fast jag vill inte flytta! Trivs så bra ute på Råslätt hos Emka. Men jag kan väl antagligen inte bo här hela året. Sen till helgen ska Frida komma hit och sova hos mig. Vad passande att vi har ledig helg samtidigt! :) Ska bli riktigt skojj! Och på måndag bär det av mot nånstans utanför Örebro på Teamträff. Ska bli kul att träffa restena av klassen. Fast man kommer iofs inte ha så mkt med dem, bara ett par gånger per termin.
Annars är det ju Friidrotts-VM nu! Tråkigt nog har jag missat väldigt mycket! Men jag hade tur när jag skulle till Nya Musik och hämta en leverans. TV:n stog på och jag lyckades precis se när Carro satte person bästa i höjd!! :) Wow, vilken tjej asså!
Annars är jag bara så tacksam till Gud. Varför oroa sig när Han har kontroll? Och det är så lätt att bara ta allt förgivet. Glöm inte att vara tacksam i det lilla. Kram o hej!

Inga kommentarer: