onsdag, augusti 01, 2007

Vem är jag?

Jag har inte så mycket att göra idag. Är ledig hela dagen, första dagen på en hel vecka. Så jag roar mig lite med att göra lite tester..

. Vilken hund är jag? - Cocker Spaniel.
Uppskattad, populär, sportig och aktiv. Snäll och barnvänlig. Stor arbetsvilja, enerig och livsglädje.

. Är jag irriterade? - Nej.
Aningen fuskade jag eller eller var jag inte ärlig med frågorna. Eller är jag helt enkelt inte irriterade :)

. Vad "blir" jag i mitt "nästa liv"? - Zebra.
Är det bra eller dåligt? Enligt testet lät det rätt bra. Bara 23 % av de som gjort testet hade fått bättre.

. Vilken kändis är jag mest lik? - Kirsten Dunst, 70 %. Diane Kruger, 72 %. Kiera Knihtly 83 % och sen Kirsten Dunst igen 78 % med en annan bild.

. Vilket yrke passar mig? - Restaurangchef, Produktionsledare (reklam), IT-tekniker, Regissör, Projektledare, Rörmokare, Snickare, Vägarbetare, Vaktmästare, Laboratorieassistent, Kemist, Bilmekaniker, Fastighetsskötare, Verkstadsarbetare, Dykare, Fiskare, Florist, Frisör, Tandläkare, Lokförare, Pilot, Elektriker, Montör.
"Du är en realist, praktisk i din läggning och med båda fötterna på jorden. Men du är också noggrann och analystisk. Du vill se tydliga resultat av ditt arbete och skulle säkert trivas lika bra som sjöman som i jobbet som kirurg. Vad du väljer har att göra med hur lång tid du är beredd att studera."

. Vilken känd ledare är jag? - Moder Teresa.
Oj, vad smickrande. "You just love to give." Man kan ju alltid hoppas.

. Vilken klassisk film är jag? - Schindler's List.
"You put the needs of others before your own. You strive to be helpful to your fellow man." Samma här. Man kan ju alltid hoppas.

Nä, nu ska jag nog ta tag lite i denna dagen. Mamma vill att jag ska dammsuga så jag får väl göra det. Sen ska vi åka till Älmhult ikväll på Jesusfestivalen.

Inga kommentarer: