onsdag, maj 11, 2011

The one with Frida & Hannes wedding

Helgen som förflutit var jag i Falkenberg på bröllop. Frida och Hannes har nu blivit man och hustru. Jag är glad för deras skull, de verkar var ett så väldans bra par!
En del komiska inslag att notera hände under denna helg.

Notis nr 1: I programbladet som man fick i kyrkan kan man läsa att sången som sjöngs precis efter vigselakten heter "What have i done?"

Notis nr 2: Morgonen efter sov vi så sött i vår husvagn på Ge-kås camping när det plötsligt kom in en främmande kvinna i husvagnen. Jag frågade sömnigt "Vad gör du?", vilket hon antagligen inte hörde för jag fick inget svar. Varpå jag tänkte att nu måste jag göra nåt drastiskt, så jag satte mig hastigt upp, men kom inte på vad jag skulle säga och göra mer förrän hon utbrast: "Nej, men herregud, jag är ju i fel husvagn! Emmy! Vi är i fel husvagn!!" och sen sprang hon ut...

Notis nr 3: När vi sovit vidare och det var dags att stiga upp låg vi kvar i sängen en liten stund och diskuterade morgonens bravader. När vi pratat klart om ämnet sa jag "Ja, så kan det gå.." varpå Rebecka fyller i: "..när inte haspen är på" (vilken den ju faktiskt inte var med tanke på att främlingen lätt kunde ta sig in i vår husvagn..)






1 kommentar:

Magret sa...

Vackert brudpar och även söta flickor!