tisdag, maj 17, 2011

The one with all the happiness!

Jag är så glad så att jag nästan kan spricka! Nästan som om jag vore kär! (ok, det är jag ju oxå, men just nu är det inte anledningen till min lycka) Anledningen till min glädje är att Gud är så otroligt god mot mig. Jag kan inte riktigt förstå att Han är så otroligt god mot just mig..

Lyckorus nr 1: Jag har fått en alldeles egen lägenhet! En egen bostad som är MIN, där jag kan få ha MINA saker. En lägenhet som jag kan bo i och behöver inte flytta förrän jag är färdig med min utbildning. En FIN dessutom!

Lyckorus nr 2: (som till och med framkallade glädjetårar och antalet gånger det hänt kan jag nog räkna på min ena hand) Jag fick G på min Fysiologi & Anatomi Tenta del 1!! Åh, vilken lättnad!

Allt känns bara helt för fantastiskt bra för att vara sant! Och som grädde på moset befinner jag mig i Kenya om mindre än en månad!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glad för din skull! Skönt med egen lägenhet Och att kunna lägga en tenta bakom sig! Mia

Anonym sa...

Fy va kul med lägenhet!
Kram från Sara

Chatarina sa...

Gläds också med dig! Kram