tisdag, februari 22, 2011

The one when I was very social.

Hehe, jag gillar min titel på detta inlägg. Hah. Jag är väl inte den mest sociala varelse på denna planet. Men den senaste veckan har jag faktiskt varit väldans social!

Torsd: Streetdance-pass med Josse. Efter det Micheal Ruff-konsert med Josse och hennes kurskamrat Lisa.
Fred: Vänner-kväll med hos Linnéa, med Linnéa och Fanny (från min klass) och Fannys pojkvän Emanuel. Käkade tacos, kollade på Friends och spelade "Friends"-spelet :)
Lörd: Stan med Linnéa.
Sönd: Kyrkan med Therese, bror & Jenny.
Månd: Fika på stan med Sandra och Lisa (från bibelskolan)
Tisd (idag!): Fika hemma hos mig med Sandra och Therese.
Onsd: Sushi hos bror!

Och till helgen åker jag till Jönköping och då behöver jag också vara väldans social. Men det är rätt trevligt ibland. Det ska i alla fall bli fantastiskt kul att få träffa Jenny och hennes afrikan!

2 kommentarer:

Magret sa...

Man kan inte tro att du är ny i stan.

Kram mamma

Cilla sa...

Kan man inte trycka på "gilla"-knappen på mammas inlägg? :)